יום שני, 24 ביוני 2013

תהליך הקמת אתר אינטרנט

על מנת והעסק שלך יצליח באינטרנט, חשוב להחזיק אתר אינטרנט מקצועי, אתר אינטרנט מהווה כלי שיווק אידאלי עבור עסקים וחברות, ראשית דרכו ניתן להיות חלק מרשת האינטרנט, מרכז המידע המוביל והגדול אשר קיים כיום, כמו כן באמצעותו עסק יכול להנות מחשיפה מקסימלית על ידי קהל יעד פוטנציאלי אשר משפיע על מגמת עלייה באחוזי המרה מגולש לצרכן ותרומה ענפה לרווחיות העסק.
הקמת אתר אינטרנט מקצועי דורשת עבודה עם חברה מקצועית לבניית אתרים, עבודה לפי סדר שלבי עבודה נכון והתמקדות במטרות האתר ויעדיו השיווקיים.

מה נדרש עבור הקמת אתר אינטרנט

סוד הצלחה של הקמת אתר אינטרנט מקצועי עומד על מספר שלבים החל מתהליך האפיון עד לשלב הפיתוח ובסופו של דבר לקידום אתר האינטרנט על מנת לבסס הצלחה מקסימלית ברשת.
  • אפיון אתר - השלב הראשוני והחשוב מכל, באמצעות שלב זה ניתן להבין כיצד יש לעבוד ועל מה לתת דגש, שלב האפיון הנו תהליך בו החברה המפתחת דנה עם הלקוח אודות הדילמות הרבות העולות בנוגע לאתר ומתן מענה מקצועי עבור אותן סוגיות, כך למשל ניתן לייעל תהליך עבודה כאשר ידוע לחברה מהו סוג האתר, מטרותיו וכד'.
  • עיצוב אתרים - תהליך עיצוב אתרים נדרש להעשות בהתאמה אישית על מנת לספק אתר מקצועי, אטרקטיבי בעל עיצוב מודרני ובניית טרנד ייחודי בפני עצמו שיוכל לאפשר לעסק קטן להתחרות מול החברות הגדולות בקלות. עיצוב אתרים עושה שימוש בטכנולוגיות עיצוב חדשניות כגון פוטושום, פלאש, JavaScript וכד' על מנת לספק עבור האתר מראה ייחודי ומקצועי בהתאמה אישית.
  • חיתוך ותכנות - לאחר והתקבל אישור עבור סקיצת העיצוב אשר הוגשה ללקוח נותר להטמיע את העיצוב בקוד, באמצעות אנשי תכנות מקצועיים אשר פועלים תחת התקנים המובילים והסטנדרטים הגבוהים, מסופק עבור הלקוח אתר אינטרנט מקצועי בהתאם לתקנים כגון CSS3  ו HTML 5.
  • הזנת תכנים - לאחר והאתר קיבל את מראה הויזואלי ושלד האתר, כלומר הקוד, כל הנותר הוא להזין את התכנים והקבצים הרצויים, באמצעות מערכת ניהול תוכן מתקדמת ומשודרגת אשר מסופקת עבור הלקוח דרך חברה לבניית אתרים, באמצעות מערכת זו בעל האתר יכול להוסיף תכנים וקבצים, עריכתם והורדתם בהתאם לצרכיו, המערכת נוחה וידידותית לשימוש ומאפשרת עריכה והוספה של תכנים וקבצים ללא צורך בהבנה של הקוד.
  • בדיקות QA - טרם העלאת אתר האינטרנט לאוויר יש צורך בביצוע בדיקות QA אשר מתפקדות כראשי תיבות ל- Quality Assurance, מטרת בדיקות אלו היא להבטיח כי אתר האינטרנט בעת היותו באוויר יהיה נטול באגים ותקלות, על כן יש לערוך בדיקות מקיפות טרם העלאתו.
  • אחסון אתרים - כעת ואתר האינטרנט גמור יש לאחסן אותו על גבי שרת אחסון מקצועי ויציב בקדמת הטכנולוגיה באמצעות שירותי אחסון אתרים מובילים ניתן לא רק לאחסן את האתר אלא גם קיימת אפשרות לגיבוי כלל הקבצים והתכנים, שיפור ביצועי האתר ותרומה לתפקוד אופטימלי.
  • קידום אתרים - כעת ואתר האינטרנט שלכם באוויר ונגיש לקהל הרחב חשוב ליצור מודעות לטווח רחוק על מנת וניתן יהיה להנות מחשיפה מקסימלית, באמצעות שירותי קידום אתרים מקצועיים מתבצעים באתר האינטרנט סדרה של תהליכי ייעול והשבחה של מבנה האתר תוכנו והקוד על מנת לספק עבור הגולש את תוצאת החיפוש הפוטנציאלית ביותר עבורו.

יום ראשון, 23 ביוני 2013

עיצוב אתרים מקצועי

אחד הפרמטרים והשלבים אולי החשובים ביותר לקביעת מקצועיות אתר אינטרנט עבור עסקים הנו שלב העיצוב הגרפי, שירותי עיצוב אתרים מסופקים על ידי סטודיו לעיצוב חיצוני אשר אין לו את כח האדם או ההתמחות בפן הטכנולוגי והתכנותי ועובדים במקביל עם חברות לבניית אתרים אשר אין להם את כח האדם אשר מתמחה בעיצוב גרפי או על ידי שירות נוסף דרך חברות לבניית אתרים אשר מחזיקות כח אדם המתמחה בעיצוב אתרים מקצועי.
באמצעות אתר אינטרנט מעוצב באופן אטרקטיבי, ייחודי המתפקד כטרנד בפני עצמו ניתן להנות מפוטנציאל שיווקי רב יותר ואחוזי המרה גבוהים בהרבה מעל פני אתר בעל עיצוב ירוד ולא מקצועי.

מהו עיצוב אתרים
עיצוב אתרים או עיצוב גרפי הנו החלק הויזואלי של אתר האינטרנט, באמצעות אנשי מקצוע מנוסים אשר עושים שימוש בארסנל של כלים ושילוב טכנולוגיות חדשניות בתחום העיצוב הגרפי על מנת לספק מוצר בעל עיצוב מודרני, חדשני, אטרקטיבי וייחודי.
עיצוב אתרים דורש עמידה במגוון אתגרים, יצירתיות ודמיון, על כן עיצוב אתרים מקצועי מתבטא באמצעות החזקת תיק עבודות בעל קונספט מגוון בהתאמה אישית לצורכי הלקוח ובהתאם למטרות העסק.

  • על עיצוב אתר האינטרנט להיות ייחודי על מנת ויבלוט על פני מתחריו וישמש כטרנד בפני עצמו.
  • עיצוב אתרים מקצועי דוגל באטרקטיביות אך יחד עם זאת אסתטיות ונכונות לייצב בין השניים כמו לחזק תנאי אחד על פני השני בהתאם למטרות האתר וסוגו.
  • מקצועיות העיצוב מתבטאת בהתאמתו למטרותיו ויעדיו של האתר, על ידי עריכת תהליך אפיון מקיף בין החברה המפתחת ללקוח ניתן לתת מענה מקצועי מבחינת עיצוב ותכנות עבור הסוגיות השונות הנוגעות לאתר.
עיצוב אתר האינטרנט על פי טכנולוגיות
כפי שצוין קודם לכן, שימוש בטכנולוגיות חדשניות ומתקדמות בתחום העיצוב הגרפי מהווה חלק עיקרי בהבאת אתר האינטרנט להצלחתו וסיפוק המראה האטרקטיבי והייחודי שלו, בין הטכנולוגיות הרבות בהן נעשה שימוש מקיף, נמנות בין היתר;
  • פוטושופ - תוכנת עיצוב הגרפי הפופולרית ביותר, תוכנת הפוטושופ מבית אדובי מאפשרת ביצוע של כמעט כל פרט עיצובי, החל מאנימציות ועד לעריכת וידאו מתקדמת, הצללות ומגוון כלים נוספים אשר מאפשרים עיצוב של אתר אינטרנט אטרקטיבי במיוחד, התמחות בפוטושופ הינה תנאי חובה עבור כל מעצב אתרים מקצועי.
  • פלאש - פלטפורמת עיצוב פופולרית היא פלאש מבית אדובי גם כן, פלאש מאפשרת עיצוב אתרים ברמה אינטראקטיבית החל מבניית אנימציות בדו מימד ותלת מימד ועד לאפקטים ויזואליים לקבלת מראה אטרקטיבי של אתר האינטרנט.

בחירת חברה להקמת אתרים

קצב התפתחות האינטרנט בשנים האחרונות הוביל אחריו מיליוני משתמשים אשר מצאו ברשת האינטרנט כמקור פוטנציאלי עצום לשיווק העסק בזכות תעבורת הגולשים הרבה והחשיפה המקסימלית אשר ניתן לצרוך לטובת העסק עקב כך, בכדי להצליח לשווק את שירותי העסק למקור חשיפה פוטנציאלי מסוג זה יש צורך בבניית אתר אינטרנט מקצועי, עקב הפניות הרבות אשר התעוררו בשנים האחרונות קמו עוד ועוד חברות מקצועיות לבניית אתרים, כל אחת ותחומי ההתמחות והשירותים הנלווים והמסופקים שלה, אך כיצד ניתן לבחור חברה אשר תתאים עבורך?

מהי חברה מקצועית לבניית אתרים

על מנת לבחור בחברה לבניית אתרים מתאימה יש צורך בעריכת מחקר שוק מקיף אודות מספר חברות על פי מספר פרמטרים עיקריים אשר יעזרו לכם להבין אודות מקצועיות החברה.
  • קבלת רושם ראשוני - בעת בחירת חברה לבניית אתרים תהיו מעוניינים להתרשם מרמת הבנייה והעיצוב בה היא מתמחה, כניסה לאתר החברה יספק עבורכם אינדיקציה אודות פרטים אלה יחד עם תוכן מקצועי ומידעי אודות מגוון השירותים אותם מספקת החברה ונכללים במסגרת החבילה הכוללת של הצעת המחיר כמו גם סוג התמחותה, כלומר האם החברה מתמחה בבניית אתרי תדמית, חנויות וירטואליות, אתרי תוכן דינמיים או מספקת מענה כוללת להכל.
  • תיק עבודות - במידה ואכן החברה סיפקה עבורכם רושם ראשוני, יש לבדוק את תיק העבודות של החברה על מנת לראות כיצד פועלת החברה עבור לקוחות, האם קיים גיוון בקונספט העיצוב, התאמה אישית והתאמה לפי מטרות האתר בהתאם לאפיון אשר מתבצע ברמה הבסיסית לבניית טרנד ייחודי, מקצועי ואטרקטיבי עבור הלקוח. תיק עבודות מקצועי ומגוון משקף לא רק את מקצועיות המעצב אלא את החברה כולה.
  • התמחות - האם החברה מתמחה באתרים מהסוג שלכם, ישנן חברות אשר אינן נותנות מענה עבור סוגי אתרים מסוימים, הדבר כמובן לא פוגע במקצועיות החברה אלא החברה רואה ערך פוטנציאלי ורווחי בבניית אתרים מסוג אחד, על כן יש לבדוק האם החברה מספקת שירותים אותם אתם רוצים.
  • הצעת מחיר - מחיר אכן הנו פקטור חשוב בעת בניית אתר אינטרנט, יש לבדוק אילו שירותים נלווים עם המחיר, חברות מסוימות מספקות מערכת ניהול תוכן מתקדמת אשר מאפשרת הזנה, עריכה ומחיקה של קבצים ותכנים לפי צורכי הלקוח, כמו כן יש לקחת בחשבון כי אתר אינטרנט מקצועי בהתאמה אישית דורש השקעה כספית ועל כן במידה והנכם מעוניינים להצליח באינטרנט באמצעות אתר מקצועי יש לקחת בחשבון סכום רב מאשר אתר אשר נבנה ללא מקצועיות או התאמה על גבי תבניות ופלטפורמות מובנות ומבלי לייחד אתכם באינטרנט מפני המתחרים שלכם.

בניית אתרים למובייל

בשנים האחרונות ראינו תנופה משמעותית בכמות המכשירים הניידים אשר פותחו ושווקו לשוק, מכשירים אלו אשר ביניהם נמנים סמארטפונים, אייפדים וטאבלטים, מכשירים אלו מספקים תמיכה מלאה בגלישה באינטרנט ובאים ברזולוציות שונות.
עסקים וחברות רבות כבר הבינו את הפוטנציאל העצום אשר מכשירים אלו מספקים מאחר וכ-40% מקהל היעד הפוטנציאלי במסגרת תעבורת הגולשים באתר מגיעה ישירות דרך מכשיר הטלפון וזאת בשל היותו נייד ולאור התשתיות הרבות אשר מאפשרות לגלישה מכל מקום ובכל עת.
לאור המצב, עסקים רבים הבינו כי יש צורך בבניית אתר עבור מכשירי המובייל בהתאמה ורספונסיביות מלאה לרזולוציות השונות.

במה יש להתמקד בעת בניית אתר למובייל

בעת בניית אתרים למובייל יש לקחת בחשבון כי זהו מכשיר נייד ולא מחשב גדול ועל כן חשובה מאד הנוחיות וההתמצאות בעת גלישה באתר דרך מכשיר זה, הקפדה על פשטות והתמצאות אך יחד עם זאת שאתר האינטרנט יזכיר כמה שיותר את האתר המקורי.
אתר אשר לא מובנה בהתאמה למכשיר המובייל כראוי עלול לאבד אחוזים פוטנציאליים מכלל הגולשים, חשוב מאד להקפיד על התאמה רוחבית ואנכית שכן מכשירי המובייל כיום בעלי רזולוציות משתנות לפי נוחיות השימוש בהם ועל כן יש לקחת פרט זה בחשבון.

בניית אתרים למובייל


חווית משתמש ונוחיות השימוש

בניית אתרים למובייל נועד לתת מענה עבור אותם הלקוחות הפוטנציאליים אשר פונים דרך מכשירי המובייל, אך לא די בלתת להם גישה לכך חשוב שהגישה תהיה נוחה ואופטימלית כפי שהמשתמש מעוניין לגלוש באתר על ידי התמצאות קלה בין התפריטים והקטגוריות אשר ישנן באתר, כאשר דפי הנחיתה הפוטנציאליים עבור העסק חייבים להיות בעלי גישה מהירה ופשוטה בתפריט אשר ממוקם בחזית האתר.
כמו כן, חשוב מאד לקחת בחשבון כי קיימים מכשירי מובייל רבים על כן יש צורך בהתאמה לכלל המכשירים עבור כל אתר אינטרנט, כפי שמתבצע במחשב האישי התאמה לדפדפנים, כך יש צורך להתאים לגרסת האייפון, אנדרויד וכד'.

פוטנציאל שיווקי במלואו

כיום זוהי דרישת חובה בקרב עסקים וחברות על בניית אתרים בהתאמה למובייל, על כן בעת בניית אתר אינטרנט עבור העסק מומלץ ישירות לעבוד עם חברה מקצועית אשר מתמחה בהתאמה למכשירי המובייל גם כן על מנת לחסוך זמן עבודה ולקבל מוצר מקצועי.

בניית אתרים בהתאמה אישית

הפוטנציאל העצום שרשת האינטרנט מעניקה עבור עסקים וחברות שמעוניינות לשווק את עצמם דורש בניית אתר אינטרנט מקצועי, מקצועיות אתר האינטרנט מתאפיינת קודם כל על ידי חברה מקצועית לבניית אתרים אשר מתמחה בפיתוח אתרים בהתאמה אישית לצורכי הלקוח, תוך התמקדות מלאה במטרות האתר ואפיון מלא של סוגיות האתר.
כמו כן, אתר אינטרנט מקצועי בנוי בשילוב הטכנולוגיות המתקדמות ביותר שקיימות כיום בשוק החל משלב התכנות עד לעיצוב הגרפי, עמידה בתקנים ובסטנדרטים הגבוהים הנו תנאי חובה לשיקוף המקצועיות.

כיצד מתאפיינת בניית אתרים בהתאמה אישית

על מנת לבנות אתר מותאם בהתאם לצרכיו של הלקוח והעסק יש צורך לערוך תהליך אפיון מקיף, אפיון אתר האינטרנט הנו שלב ראשוני ועיקרי בעת פיתוח האתר אשר מתבצע בין החברה המפתחת ללקוח ובמסגרת תהליך זה דנים שני הצדדים אודות נקודות וסוגיות אשר יש לקחת בחשבון בעת בניית אתר האינטרנט תוך סיפוק פתרונות מקצועיים ואופטימליים מצד החברה.
בעת בניית אתר אינטרנט יש צורך במתן מענה מקצועי לכלל מטרות האתר, התאמה לקהל היעד ולסוג האתר מהוות חלק קטן מהן, להלן רשימה של מספר סוגיות אשר נלקחות בחשבון בעת תהליך האפיון.

אפיון אתרים מקצועי

כפי שצוין קודם לכן, בניית אתרים בהתאמה אישית מהווה אינדיקטור עיקרי לקביעת מקצועיות אתר האינטרנט, על כן יש צורך להבין את העסק ומטרותיו על מנת לספק את התמוצר המקצועי ביותר, לשם כך מתבצע תהליך אפיון לאתר.

  • סוג אתר האינטרנט - בניית אתרים הנו תחום רחב אשר מתפרש למספר סוגים של אתרים, אפיון סוג אתר האינטרנט יאפשר תכנון ופיתוח נכון מאחר וכל סוג אתר דורש תהליך פיתוח שונה, שילוב מודולים חיצוניים בהתאם  על מנת לענות על מטרת האתר באופן המקצועי ביותר.
  • מטרות האתר - האם בניית אתר האינטרנט עבור העסק הוא לשם הצגת תדמית העסק ברשת האינטרנט או אתר אשר יתפקד כחנות לכל דבר, הגדרת המטרות יספקו אינדיקציה עבור החברה המפתחת כיצד יש לבנות את האתר. במידה והעסק מעוניין לשקף את שירותיו ומוצריו באתר יש צורך בבניית אתר תדמיתי, על ידי בניית והטמעת מצגת נעה בחזית האתר על מנת וניתן יהיה להציג את המוצרים והשירותים המובילים של העסק בקדמת האתר ובך לאפשר לגולש כבר מבעת כניסתו לקבל רושם מקצועי אודות העסק.
  • פנייה לקהל היעד - אחד הפרמטרים החשובים ביותר בהצלחתו של אתר האינטרנט הוא בכך שהוא אכן עונה על דרישותיו וציפיותיו של הגולש, עיצוב אתרים מקצועי יודע להתייחס לסוג האתר ויעדיו ולפי זאת לעצב בהתאם, כך למשל כאשר מדובר באתר מידעי יש צורך לשלב עיצוב אסתטי אך אטרקטיבי, הדגש המלא מושתת על תוכן האתר בכדי לספק מענה מקצועי לחיפוש של הגולש, לעומת אתר אופנה אשר דורש התאמה של צבעים, עיצוב אטרקטיבי במיוחד, שילוב של תמונות וסרטונים בכדי להתאים את האתר לשביעות רצונו של הגולש.

יום חמישי, 20 ביוני 2013

שירותי אחסון אתרים אופטימליים

בניתם אתר אינטרנט מקצועי אשר משרת את מטרות העסק שלכם ומסב לכם שביעות רצון מלאה, אתר האינטרנט נבנה בהתאמה אישית, תחת הטכנולוגיות והסטנדרטים המובילים משולב עם עיצוב ייחודי ואטרקטיבי , כעת כל הנותר הוא לאחסן את אתר האינטרנט על גבי שרת אחסון על מנת והוא יהיה באוויר ובעל גישה לקהל הגולשים הרחב.
לשם כך יש צורך בשירותי אחסון אתרים מקצועיים אשר מסופקים על ידי חברות אחסון אשר מחזיקות מערך שרתים מתקדתם המבוסס בחוות שרתים חיצונית או כחלק משירות נוסף אשר מסופק עם האתר דרך חברה לבניית אתרים.

מהו אחסון אתרים באינטרנט

באמצעות אחסון אתר האינטרנט על גבי שרת ניתן להבטיח מעבר להיותו באוויר ונגישותו לקהל הגולשים הרחב, גיבוי מלא של כלל הקבצים והתכנים על ידי הגדרה מראש על מועד הגיבוי אשר יתבצע בפרקי זמן קבועים.
שירותי אחסון אתרים מהווים פתרון אינטרנטי אופטימלי עבור אתרי האינטרנט, באמצעות סיפוק שירותי אחסון המתבטאים באמצעות חבילות אחסון ושרתים יציבים ומקצועיים אשר מספקים משאבי חומרה חיוניים לפעילות האתר ניתן לשפר באופן ניכר את תפקוד האתר ולתרום לביצועים מקסימליים.

אודות חבילות אחסון

חבילות אחסון באות בגדלים שונים על מנת להתאים לצורכי אתר האינטרנט, חבילות אלו מכילות נתונים אשר נבדקו ונמצאו למתאימים עבור שיפור תפקוד האתר וביצועיו, באמצעות חבילת אחסון ניתן לספק שירותים אינטרנטיים חיוניים עבור אתר אשר זה עתה עלה וחיוניים לתפקוד אופטימלי, בין הנתונים אשר נמנים עם החבילות הללו, ישנם;

  • רוחב פס - תעבורה חודשית
  • נפח שטח אחסון - כלל השטח אשר מסופק במסגרת החבילה מנפח הדיסק הכולל לאחסון קבצים ותכנים, אתרים בעלי תוכן רב נדרשים לחבילת אחסון גדולה יותר המתאפיינת בנפח שטח אחסון ורוחב פס רחב.
  • תיבות דואר אלקטרוני - פתיחת כתובות דואר אלקטרוני למשתמשים בעלי גישה, מתאפשרת באמצעות רכישת חבילה מתאימה עם כמות תיבות בהתאם לצורכי הלקוח.
  • מערכות הפעלה מסוג Windows / Linux - שרתי אחסון מריצים מערכות הפעלה משני סוגים.
  • תמיכה בשפות צד שרת מסוג PHP / ASP.NET
  • תמיכה במסדי נתונים
  • מערכת לסליקת כרטיסי אשראי
  • כמות דומיינים - ניתן לספק דומיינים בעלי סיומת דומיין רצויה.
  • מערך אבטחה - פרוטוקול מסוג SSL אשר נועד להצפין נתוני אשראי ותעודת זהות על מנת להבטיח העברה בטוחה וכך שנתונים אלו לא יפלו לגורמים זדוניים.

קידום אתר האינטרנט להצלחה

בניית אתר אינטרנט עבור עסק מהווה סלילת דרך להצלחה ברשת האינטרנט, אך אין להסתמך אך ורק על אתר אינטרנט על מנת להשיג את מלוא הפוטנציאל השיווקי אשר אליו מייעד בעל האתר יש צורך בבניית מודעות לטווח הרחוק, אתר אינטרנט מתפקד בתור כלי אשר באמצעותו ניתן להשיג חשיפה מקסימלית ואחוז המרה גבוה, אך בכדי שאתר האינטרנט יקבל את החשיפה הזו הוא נדרש להיות בולט בתוצאות החיפוש במנוע החיפוש, כאן נכנס תחום קידום אתרים אורגני.

מהו קידום אתרים אורגני
בכדי ואתר האינטרנט יזכה בחשיפה מקסימלית יש צורך כי הוא יבלוט בתוצאות החיפוש הרכאשונות בתחום בו הוא עוסק במנוע החיפוש, על מנת וזה יקרה, יש צורך לקדם אותו, באמצעות קידום אתרים ניתן להשביח ולייעל את אתר האינטרנט מבחינת תוכן, מבנה וקוד על מנת לספק את תוצאת החיפוש הרלוונטית והאופטימלית ביותר עבור שאילתת הגולש.
לתהליך השבחה מסוג קוראים בשפה המקצועית, אופטימיזציה ובאמצעות עמידה בפרמטרים רבים אשר מוגדרים על פי אלגוריתם של מנוע החיפוש ניתן לשפר את איכות האתר ולהתקדם אל עבר ההצלחה.

כיצד פועלים מנועי החיפוש
ישנם עשרות עד מאות מיליוני אתרי אינטרנט ברשת, אלפי אתרים באותו תחום ועל מנת ומנוע החיפוש יוכל להבדיל בין איכות אתרים, היה צורך בפיתוח אלגוריתם מיוחד בעל בינה מלאכותית על ידי מומחי חברת Google אשר מהווה כיום את מנוע החיפוש הראשי והגדול ברשת, אלגוריתם זה מורכב מעשרות פרמטרים אשר אינם ידועים לאף איש מקצוע אשר עוסק בקידום אתרים ובאמצעות פרמטרים אלו מסוגל מנוע החיפוש לסרוק ולבחון אתרי אינטרנט לפי איכותם.
בעת רגע האינדוקס והסריקה של אתרי האינטרנט, נסרק האתר על ידי עכבישי הסריקה של מנוע החיפוש באמצעות בדיקת כלל הפרמטרים אשר מרכיבים את האלגוריתם, וכיצד האתר עומד בהם לעומת אתרי איטנרנט אחרים אשר מתחרים איתו, במידה והאתר אכן עומד בהם יותר טוב, הוא מדורג במעלה תוצאות החיפוש וכך החשיפה שלו אל גולשים גדלה יותר.

קידום אתרים על פי אלגוריתם
כפי שציינתי קודם לכן, קידום אתרים אחראי על ביצוע תהליך אופטימיזציה על אתר האינטרנט לפי מספר פרמטרים אשר מרכיבים ביחד את אלגוריתם הדירוג של Google, בין הפרמטרים הרבים נמנים מספר גורמים אשר ידועים בהשפעתם על ייעול אתר האינטרנט;

  • כתיבת תוכן איכותי - אחד הפרמטרים העיקריים ביותר להכרעת איכות אתר האינטרנט הנו כתיבת תוכן איכותי, מקצועי, בשפה גבוהה בעל מידע חדשותי ורלוונטי עבור הגולש, בעלי אתרים רבים אינם מודעים להשפעה של התוכן והעדכניות על גבי קידום אתרים ורמת התכנים אצלהם ירודה, אמנם ניתן לפתור בעיה זו על ידי השכרהת שירותי כותב תוכן מקצועי.
  • מילות מפתח - באמצעות מילות מפתח ניתן למצוא את העיסוק שלכם, את אתר האינטרנט שלכם, קידום מילות מפתח פוטנציאליות מאפשר עבורכם להפתח אל קהל גולשים רחב יותר. על מנת לבצע זאת יש לפנות אל כלי מילות המפתח של Google בכדי לברר אודות מספר החיפושים החודשיים עבור אותו ערך ביטוי, כמו כן יש לבדוק תחרותיות של אותו הביטוי במנוע החיפוש על מנת להבין כמה זמן יש להשקיע, מהו גודל המערך הנדרש, משאבים וכד'.
  • מערך קישורים - קישורים מהווים גורם חשוב לקידום אתר האינטרנט, באמצעות קישורים ממקורות חזקים ואיכותיים, ערך האתר עולה באופן ניכר ומנועי החיפוש רואים באתר זה כאתר איכותי אשר אתרים רבים וטובים מעוניים לקשר אליו בשל המידע האיכותי שלו.
  • טיפוגרפיה - תורת הטקסט, הנתון מתייחס לאיך נראה התוכן עצמ ו, האם הוא מחולק לפסקאות כפי שצריך, כותרות לפי חשיבות h1, h2 וכד', טקסט מסודר וקריא, סימני פיסוק ועוד.
  • תמונות וסרטונים - הוספת קבצי מדיה לתוכן תורם להגדלת ערך המאמר באופן ניכר, אך יש לזכור להוסיף alt text על כל תמונה וסרטון על מנת ומנועי החיפוש יוכלו לקרוא במה עוסקת התמונה גם כן.