יום שלישי, 10 בדצמבר 2013

פתרונות מחשוב וסוגיהם השונים

כמה מבין אותם הפתרונות המתקדמים בענף המחשוב


הסוגים השונים של פתרונות מחשוב שונים באים לענות על הצורך של בעיות רבות שנוצרו עם השנים אם בגלל המצאות טכנולוגיות כמו רשת האינטרנט העולמית וכך נוצר בעיה חמורה של אבטחת המידע שמועבר דרכה או אם בגלל יעילות תפעולית יותר טובה שמביא להוזלת המחרים בשוק של עבודות המחשוב השונות וכך גם מדבירה את התחרות בענף המחשבים .
כמו כן היכולת לתת מענה אולטימטיבי באמצעות מערכות מחשוב מתקדמות עם חיבורם לרשת האינטרנט העולמית שהתפתחה לרשת מהירה מאוד בשנים האחרונות נותנת פלטפורמה טובה לאותם שירותי מחשוב מתקדמים שלמעשה מסופקים מכל מקום בעולם ללא תלות במיקום גאוגרפי או תלות בזמן מוגבל .

פתרונות מחשוב מתקדמות ללא תלות במקום ובזמן
פתרונות לעבודות מחשוב יותר יעילות על פלטפורמת הרשת

פתרונות אבטחת מידע

בנוגע לאבטחת מידע יש כמה פתרונות מחשוב מתקדמות ביותר בין עם זה בהתקנת תכנות אנטי וירוס למיניהם על גבי המחשב עצמו מבלי קשר לרשת האינטרנט כך שכל הכנסה והזנה של מידע נבדק בצורה יעילה בתכנת האנטי וירוס לפני שהוא נכנס למערכת המחשב או על ידי פתרונות מחשוב מתקדמות שעושות הצפנה וקודים לאישור הורדת המידע על גבי רשת האינטרנט העולמית כך שלא כל אחד יכול לראות מה מכלים הקבצים המעוברים .

פתרונות רישוי תוכנה

הצורך ברכישת רישיונות לשימוש בתכונת יקרות הוא אחד ההגבלים העיקריים לגבי העלויות התפעוליות של החברה ו/או ארגון שעושה את עבודתו כתכנות מתקדמות כחלק מעבודות המחשוב השונות, מצורך זה בא פתרון מחשוב יעיל ביותר של שימוש בתוכנה מרוכבת מבלי צורך ברכישת רישיון תוכנה כמו כן עלות השימוש של התכנה הוא על פי פרק הזמן של השימוש כן שזה פתרון אידאלי לחברות שזקוקות לעבודת מחשוב על פי זמנים משתנים כמו זה של גאות ושפל .

                    בסרטון זה ניתן לראות הסבר על פתרונות מקיפים במחשוב ענן עם חברת Oracle


פתרונות תקשורת בין חברות

בדרך כלל העבודה על פרויקט רציני וגדול עובדים עליו כמה חברות מתחומים שונים, כך שדרך העבודה צריכה להיות מתואמת ומסונכרנת ברמת תקשורת הטובה ביותר בין אותם החברות ו/או ארגונים שעובדים על אותו פרויקט משותף, וכאן בא הצורך בפתרונות מחשוב מתקדמות שעל ידי עבודת מחשוב באותו השרת יש יכולת תקשורת אידאלית לעבודה משותפת .

פתרונות אחסון וגיבוי נתונים

היות והגיבוי של נותני מידע הוא ערך עליון וחשוב כך שאם חס ושלום יאבד ו/או ימחק איזה שהוא מידע הוא יכול להביא לידי נזקים גדולים ואפילו עד כדי פשיטת רגל אצל חברות, לכן אחסון וגיבוי בפלטפורמת ענן מחשוב הוא פתרון רב מעלה .

פתרונות חומרה

במסגרת אותם פתרונות מחשוב מתקדמות של ענן מחשוב אפשר לעשות שימוש יעיל בחומרה הקיימת בענן לכל מיני עבודות מחשוב שונות ובכך מייתר את הצורך בהשקעה כספית גדולה בקניית מחשבים וכן גם תחזוקה השוטפת של המחשבים .


כותב המאמר: rey charles , smartsystem.co.il

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה